J4B:n toimitusehdot

J4B vuokraa laite- ja järjestelmäratkaisuja sekä toimittaa keskitetysti kokonaisvaltaisia toimistopalveluita yksityisyrittäjille, yrityksille sekä yhdistyksille. Toimittamiemme palvelupakettien hinnat ovat kiinteitä kokonaiskuukausihintoja, joihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen, hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.

1. Tilaaminen

Ensimmäisellä tilauskerralla asiakkaan tilaukset käsitellään myyntipalvelumme toimesta. He tekevät luottotietoselvityksen, rekisteröivät yrityksen toimituskantaan sekä luovat asiakkaalle käyttäjätunnukset verkkopalveluun, jonka kautta asiakkaalla on jatkossa mahdollisuus jatkossa tilata ja irtisanoa palvelupaketteja tarpeensa mukaan. Palvelun verkkokaupasta asiakas voi tilata haluamiaan lisälaitteita ja -tuotteita joko erillisellä laskulla tai lisätä hankinnat olemassa olevaan kuukausilaskutukseen. Lisäksi asiakas voi tehdä tilauksia suoraan asiakaspalvelusta, jolloin tilaukset vahvistetaan verkkopalvelun kautta sähköpostitse.

 

2. Tilausvahvistus

Kaikki tilaukset vahvistetaan verkkopalvelusta lähtevällä sähköpostilla. Vahvistuksessa ilmoitetaan tilauksen hinta, tilatut palveluratkaisut, toimitustapa sekä mahdolliset toimituskulut. Tilausvahvistus ohjautuu palvelun pääkäyttäjän sähköpostiosoitteeseen. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilauksen sisällön voi tarkistaa J4B:n –verkkopalveluun luodun käyttäjätilin kautta.

 

3. Maksutavat

Palvelut maksetaan kuukausittain toimitettavalla laskulla, joka sisältää kulloinkin voimassaolevien palvelumaksujen lisäksi mahdolliset laskulla tilatut lisätilaukset. Laskulla tuotteiden hintaan on lisätty kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero sekä mahdolliset toimitusmaksut.

 

4. Toimitusaika

Uuden toimistopaketin keskimääräinen käyttöönotto kestää noin yhden viikon. Lisätilausten keskimääräinen toimitusaika on noin 2-5 päivää. Olemassa olevien sähköpostien, domainien yms. siirto eri palveluntarjoajalta J4B:lle ja palvelun käyttöönotto kestää arviolta noin 2-4 viikkoa. Lisätilausten keskimääräinen toimitusaika on noin 2-5 päivää.

 

Käsittelemme tilaukset arkisin klo 8–16 välisenä aikana. Tuotteita lähetetään jokaisena arkipäivänä. Ilmoittamme henkilökohtaisesti, mikäli tilauksen käsittelyaika poikkeaa arviosta. Yhteydenpidon takaamiseksi asiakas on velvollinen ilmoittamaan yhteystietonsa, josta on helposti tavoitettavissa.

 

5. Toimitustapa ja toimituskulut

Toimistopaketti sekä sen lisäosat toimitetaan asiakkaan valitsemalla tavalla, ellei toimitustapana ole nouto omasta toimipisteestämme. Toimitusvaihtoehtoja ovat Matkahuolto tai Posti. Postilla ja Matkahuollolla toimitetuista tilauksista tulee automaattisen ilmoitus lähetyksestä, josta ilmenee myös toimituksen seurantakoodi. Mahdolliset toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut ilmoitetaan ostoskorin maksu- ja toimitustavan valitsemisen jälkeen.


6. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet

Mikäli toimistopaketti on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai on toimitettu väärin tai toimii virheellisesti, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme +358 29 70 70770 tai osoitteeseen: asiakaspalvelu@j4b.fi tai palvelusta löytyvän tukiportaalin kautta.

 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä kahdeksan (8) päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on lähetyksestä tehtävä välittömästi reklamaatio postiin ja J4B:n asiakaspalveluun.

7. Takuuehdot

Kaikilla JB4 käyttöön tarjoamilla laitteilla ja järjestelmillä on voimassa oleva takuu. Laitteiden ensisijainen takuu on valmistajan tarjoama OnSite- tai vaihtotakuu jolloin laite korjataan siellä missä laite on, tai se vaihdetaan korvaavaan tuotteeseen. J4B:n tuoteturva kattaa takuun ulkopuoliset, äkillisen vauriot, kuten laitteen putoamisesta johtuvat vauriot. Takuun ulkopuolisten vaurioiden korjauksesta ei peritä erillistä omavastuuta. Tällöin joko korjaamme laitteen tai vaihdamme sen samanlaiseen tai korvaavaan, vastaavilla ominaisuuksilla varustettuun tuotteeseen.
Takuupalautuksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko kirjautumalla toimiston, soittamalla tai sähköpostitse. Saat meiltä tarkemmat toimintaohjeet. Tarkastamme aina ensin tuotteen kerrotun vian osalta. Palautuksiin on liitettävä yhteystiedot ja vikaseloste. Palautukset on pakattava huolella!

 

Mikäli laite rikkoutuu toistuvasti tahallisen väärinkäytön, laiminlyönnin tai huolimattomuuden seurauksena, niissä tapauksissa J4B pidättää oikeuden vaatia korvausta asiakkaalta. Huomio! Aiheettomasta takuupalautuksesta veloitamme 20 euron huoltomaksun sekä Matkahuollon tai Postin perimät toimituskulut.

 

8. Peruuttamis- ja palautusehdot

Asiakkaalla on oikeus päättää toimistopaketin tilaaminen sekä palauttaa hallussaan olevat laitteet kahden kuukauden irtisanomisajalla. Koska toimistopaketti räätälöidään asiakkaan tarpeisiin, palvelun tilaamisen vähimmäiskestoaika on aina kaksi kuukautta. Tilaussopimuksen irtisanomisaika alkaa aina seuraavan täyden kuukauden alusta. Lisäksi palvelutuottajasta riippuen myös joitakin poikkeuksia voi liittyä sopimus- ja irtisanomisaikoihin, esimerkiksi maksupäätteiden osalta. Tällöin asiasta mainitaan erikseen aina tilauksen yhteydessä.

 

Kun haluat perua palvelun käyttöönottamisen tai irtisanoa palvelunkäytön, toimi näin: 
Ota yhteyttä meihin asiakastilisi kautta, sivuston lomakkeella, sähköpostilla asiakaspalvelu@j4b.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon +358 29 70 70770. Saat sähköpostiin viestin, jossa kerrotaan tarkemmat ohjeet siitä, miten palautuksessa edetään.

 Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman yksiselitteistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että peruuttamisilmoitus on tehty. Peruuttamiselle ei tarvitse ilmoittaa syytä.

 

Palvelun peruuttaminen ja tuotteiden palauttaminen on asiakkaalle maksutonta. Tuotteet on palautettava J4B:lle Postin asiakaspalautuksella hyvin pakattuna annettujen ohjeiden mukaisesti tai tuomalla tuote suoraan myymälään. Tuotteet on palautettava viimeistään 2kk:n irtisanomisajan päättymisen viimeisenä päivänä joka ilmoitetaan palvelun peruutusvaiheessa.

 

Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden normaalista käytöstä ja käsittelystä, vahinkotapauksia lukuunottamatta. Tuotepakkaus on avattava siististi, toimituksen mukana tulleet, pakkaus- ja suojamateriaalit säilyttäen. Mahdollisista kuljetusvaurioista on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus kuljetusliikkeelle ja J4B:lle.

 

Peruutettavaan sopimukseen liittyvät liitännäissopimukset peruuntuvat kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Asiakkaan omat tiedostot voidaan sopimuksen päättyessä siirtää palvelusta riippuen esimerkiksi ulkoiselle kovalevylle. Kaikista palveluista tiedostoja ei välttämättä kuitenkaan pystytä tallentamaan selkokielisinä. Palautusosoite ja yhteystiedot löytyvät sivun oikeasta alalaidasta, jotka ilmoitamme myös tilauksen peruutuksen vahvistusviestissä. Emme vastaanota postiennakkolähetyksiä emmekä palautuksia.

 

9. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin J4b.fi –sivustolta löytyviin toimitusehtoihin.

 

Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti, emmekä luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle lukuun ottamatta asiakkaalle palveluita tarjoaville yhteistyökumppaneille, joille se palveluntarjonnan takaamiseksi on välttämätöntä.

Comments are closed.