Asiakastuki
käytössäsi 24/7

Meille J4B:llä on tärkeää, että toimistosi on aina käyttökunnossa ja palvelee odotusten mukaisesti. Siksi rajaton ja henkilökohtainen IT-tukipalvelumme sisältyy kaikkien toimistopakettien kiinteään kuukausihintaan, emmekä peri neuvonnasta erillistä palvelumaksua. Toimiston käyttäjänä jätät IT huolesi historiaan.

 

Käyttöapu asiakkaille

Tekniset haasteet saattavat joskus tuntua ylivoimaisilta. J4B on tukenasi ja varmistaa palvelun sujuvan toiminnan. IT-tukemme on toimiston asiantuntija, joka auttaa tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. Tarvitsitpa teknistä tukea, neuvontaa, salasanasi on hukkunut tai kun laite tai palvelu ei toimi niinkuin pitäisi, autamme sinua henkilökohtaisesti.


Voit myös selata alta usein kysyttyjä kysymyksiä, jos siellä sattuisi olemaan valmis vastaus juuri sinua askarruttavaan kysymykseen.

Usein kysytyt kysymykset

TILAUKSET

Mikäli käytössäsi on ilmainen sähköpostiosoite (hotmail/luukku/suomi24), tilausvahvistus ja muut meiltä tulleet sähköpostiviestit ovat voineet eksyä roskapostin joukkoon. Tarkista siis sähköpostisi ja mikäli viestiä roskapostin joukosta ei löydy, ota yhteyttä asiakaspalvelu@j4b.fi.

Mikäli tilausta ei ole lähetetty, sitä voi vielä muokata. Tilauksia voi muokata käyttäjätilin hallinnasta, mikäli tilausta tehdessä olet ollut kirjautuneena sivustollemme. Muussa tapauksessa tilauksen muokkaus onnistuu ottamalla yhteyttä asiakaspalvelu@j4b.fi.

Uusien asiakastilien toimitusaika-arvio on 1 viikko tilauksesta, ruuhkatilanteesta riippuen. Mikäli kyseessä on vanhojen liittymien, domainien ja sähköpostien siirto, toimitusaika-arvio on 2-4 viikkoa. Kun teet lisätilauksen jo olemassa olevaan toimistoon, toimitusaika-arvio on noin 3-5 arkipäivää. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

ASIAKKUUS JA OSTAMINEN

Kyllä, Jimm’s ja J4B ovat teknisesti samaa yritystä vaikka toimivatkin eri nimellä. Jimm’s on tunnettu kuluttajien tietotekniikan verkkokauppana kun vastavuoroisesti J4B taas on keskittynyt palvelemaan yritysasiakkaita ja vastaamaan yritysten palvelutarpeisiin.

Toimistopaketit sisältävät tietyt ohjelmat, jotka kuuluvat kunkin paketin kiinteään hintaan. Mikäli sinulla on erikoistoiveita, ohjelmia voidaan lisätä mahdollisuuksien mukaan. Tiedustele lisää myynnistämme.

Ei. Suuri osa ohjelmistoista ja palveluista kuukausiveloitteisia palveluita joita ei ole mahdollista hankkia kuin kyseisenä palveluna. Tämä myös tukee joustavuutta yrityksen tarpeisiin. Palveluita voidaan lisätä ja poistaa käyttäjämäärän mukaan.

Toimistopaketeissa olevat ohjelmat kuuluvat aina paketteihin, eikä niitä voi ostaa erikseen. Tarvittavia lisäohjelmistoja pystyy kyllä ostamaan.

Kun tarvitset pelkän tietokoneen muttet muuta, voit luonnollisesti käyttää näissä omia ohjelmistojasi, mikäli ne ovat yhteensopivia Windows10 kanssa. Emme kuitenkaan myy yksittäisiä tietokoneita ilman pakettiin kuuluvia palveluita ja ohjelmistoja.

J4B ei tarjoa lähitukea vaan tukipalvelut hoituvat etäyhteyksien ja puhelimen kautta. Laitteiden takuuvikojen osalta lähes kaikissa laitteissa on OnSite-takuu, eli laitevalmistajan huolto tulee korjaamaan laitteen paikan päälle tai laite vaihdetaan suoraan korvaavaan.

SOPIMUKSET

Kyllä, mutta palvelun käyttöönotto edellyttää Y-tunnusta. Toimisto on tarkoitettu yksityisyrittäjille ja yrityksille, jotka tarvitsevat palvelua liiketoimintansa optimaaliseen hallinnointiin. Jos kuitenkin olet kiinnostunut toimistostamme yksityishenkilönä, laita asiasta meille sähköpostia asiakaspalvelu@j4b.fiKatsotaan yhdessä sinulle sopivin ratkaisu.

Toimistopaketit sisältävät tietyt ohjelmat, jotka kuuluvat kunkin paketin kiinteään hintaan. Mikäli sinulla on erikoistoiveita, laita pyyntösi haluttujen muutosten kera sähköpostiimme asiakaspalvelu@j4b.fi. Käsittelemme muutokset tapauskohtaisesti.

Sopimus on toistaiseksi voimassaoleva, joten sopimuksella ei ole varsinaista päättymisaikaa. Palvelu on suunniteltu joustavaksi yritysten muuttuvat tarpeet huomioiden. Sen vuoksi yksittäisten palveluiden sekä koko sopimuksen irtisanomisaika on 2 kuukautta.

Valitettavasti se ei ole mahdollista. Sopimus on toistaiseksi voimassaoleva, eikä sille ole määritelty umpeutumisaikaa. Laitteet uusitaan säännöllisesti määräajoin, jotta ne pysyvät toimintakuntoisina ja takuunalaisina.

Ei. Kaikki laitteet on valmiiksi vakuutettu äkillisen, takuun ulkopuolisen rikkoutumisen varalle. Mikäli esimerkiksi pudotat tietokoneen vahingossa ja se vaurioituu, korjaamme laitteen veloituksetta tai annamme käyttöösi vastaavan laitteen ilman omavastuuta. Muistathan kuitenkin pitää laitteista hyvää huolta, koska vahinkotapauksissa tulee aina väistämätön katkos työn tekemiseen.

LASKUTUS JA HINNASTOT

Se on mahdollista, muttei suositeltavaa, koska palveluiden ja laitteiden tarve voi muuttua vuoden aikana. Siksi palvelumme on kuukausimaksullinen ja sopimuksen irtisanomisaika on 2 kuukautta. Näin ollen palvelu joustaa yrityksen tarpeisiin yllättävissäkin tilanteissa ilman sitoutumista pitkiin sopimusaikoihin.

Palvelussa näkyvät hinnat eivät sisällä ALV:ia. Arvonlisävero 24% lisätään aina laskulle.

Yritykset voivat tilata tuotteita laskulla. Suoritamme aina asiakkuuden perustamisvaiheessa asiakaskohtaisen luottoselvityksen. Lisäksi yritysten on mahdollista tehdä myyntimme kanssa laskutussopimus, ottamalla yhteyttä myynti@j4b.fi. Yksityishenkilöt eivät valitettavasti voi ostaa tuotteita laskulla.

 TURVALLISUUS

J4B ei pysty huolehtimaan palveluntarjoajien tietoturvasta tai siitä, että tiedot ovat palveluntarjoajien palveluissa aina tallessa. Sen sijaan J4B huolehtii aina asianmukaisesta koneen virustorjunnasta. Asiakas on vastuussa omien tiedostojensa säilyttämisestä, esimerkiksi jos hän tallentaa tiedostoja työpöydälle ja kone hajoaa, emme valitettavasti pysty takaamaan tietojen säilyvyyttä.

Itse J4B sivusto on suomalainen ja sijaitsee suomalaisella palvelimella mutta osa J4B:n tarjoamista palveluista voivat sijaita muualla lisenssin omistajan kotimaassa.

Toimisto taskussasi -salasanan voit vaihtaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu auttaa sinua myös, jos toimiston sisäisten palvelujen hallintatunnukset ovat hukassa.

KÄYTTÖÖNOTTO JA ASETUKSET

Sähköpostit hoidetaan J4B:n puolesta, mutta myös kaikki koneella olevat tiedosto on mahdollista siirtää uudelle koneelle joko pilvipalvelun kautta tai lähettämällä vanha kone J4B:lle, jolloin siirrämme tiedostot valmiiksi uudelle koneellesi.

Koneeseen voidaan tarvittaessa lisätä muistia ja myös komponentteja on mahdollista ostaa, mutta näitä ei löydy suoraan verkkokaupasta. Näissä tapauksissa ota meihin suoraan yhteyttä, niin katsotaan tarpeesi kuntoon.

Ei hätää, autamme sinua kaikissa tietokoneisiin, älypuhelimiin ja ohjelmistoihin liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. Asiakkaamme voivat soittaa meille suoraan tukeen tai jättää sivuston kautta palvelupyynnön, jolloin otamme yhteyttä henkilökohtaiseti.

Comments are closed.